ایمانی رکاب زن نخبه تیم ملی نوجوانان

در طرح استعدادیابی فدراسیون به تیم ملی راه پیدا کردم

 بی شک یکی از اقدمات بسیار خوبی که توسط فدراسیون دوچرخه سواری صورت گرفت بحث استعدادیابی در تیم های پایه بود موضوعی که نوید بخش آینده روشن در این رشته ورزشی است. در همین ماجرای کشف استعدادها ، صدرا ایمانی نوجوان 14 ساله مرندی توانست بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی دوچرخه‌سواری، در بین 6 نخبه استعداد‌های برتر رشته دوچرخه‌سواری در سال 1398 قرار بگیرد.

صدرا ایمانی نخبه دوچرخه سواری تیم سواری تیم ملی نوجوانان در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون گفت: بیش از سه سال است که به طور حرفه ای رکاب می زنم . تیم باشگاهی ندارم و بیشتر مسابقات را از طرف هیات استان اعزام می شوم.

وی افزود: در این دو سه سال عناوین زیادی را بدست آوردم که مهمترین آن ، مدال طلای مسابقات کشوری سمنان را کسب کردم . ازهمان زمان بود که در طرح استعدادیابی ، کادر تیم ملی من را به کمپ تیم ملی دعوت کرد و بعد از گرفتن تست ، به اردوی تیم ملی دعوت شدم.

ایمانی در ادامه افزود: در حال حاضر بعد از کرونا 5 روز در هفته تمرین می کنم روزی 3 ساعت. بیشتر در جاده ها هستم و با توجه به اینکه در مرند زندگی می کنم معمولا در جاده مرند - تبریز رکاب می زنم.

ملی پوش نوجوان تیم ملی در ادامه اظهار داشت: ما مشکلات زیادی داریم از مالی گرفته تا بحث امنیت در جاده ها. ماهیانه 800 هزار تا یک میلیون تومان هزینه می کنم که خانواده ام آن را تقبل می کنند . ما دوچرخه سواران درجاده ها هنگام تمرین برای امنیت مان اسکورت لازم داریم . فرهنگ رانندگی مردم هم که ضعیف است . وقتی در جاده ها تمرین می کنیم  راننده ها شوخی های وحشتناک و خطرناکی انجام می دهند ، می خواهند به قصد ترساندن ، با ماشین ما را زیر بگیرند یا در خیلی موارد به ما فحش و بد و بیراه می گویند. بی شک اگر مسئله اسکورت حل شود این ماجراها هم بوجود نمی آید.