آینده روشنی پیش روی دوچرخه سواری استان است

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه از نایب قهرمانی تیم نیروگاه زاگرس کوثر کرمانشاه در مسابقات قهرمانی جوانان کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، ایوب محمودی روز جمعه اظهار داشت: رکاب‌زنان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور توانستند با کسب چهار مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز خوش درخشیده و بر سکوی دوم قرار قرار بگیرند.

وی افزود: تیم کرمانشاه در ماده اسپرینت تیمی موفق به کسب سه مدال طلا توسط علیرضا شیری، رامین اکبری و پارسا شفیقی شد، ضمن اینکه در ماده کایرین نیز یک مدال طلای دیگر توسط شیری به دست آمد.

محمودی تصریح کرد: رامین اکبری یکی از دوچرخه سواران تیم کرمانشاه توانست ۲ مدال نقره در ماده های ۲۰۰ متر سرعت و هزار متر و همچنین یک مدال برنز در ماده اومینیوم کسب کند.

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه ادامه داد: علیرضا شیری، محمدپارسا شفیقی مجاز، محمد مهدی امیری، عرشیا بهرامی شاد و رامین اکبری دورچه سواران تیم نیروگاه زاگرس کوثر را تشکیل می دادند.

وی همچین از سیامک ادبی به عنوان سرمربی، افشین دزفولی زاده مربی و علی الهرمزی بعنوان سرپرست تیم یاد کرد.

محمودی خاطر نشان کرد: کرمانشاه با کسب چهار مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز پس از خراسان رضوی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و کرمان نیز مقام سوم را بدست آورد.

رییس هیات دوچرخه سواری کرمانشاه در پایان با تقدیر از عملکرد دورچرخه سواران کرمانشاه گفت: آینده روشنی پیش روی این رشته ورزشی در استان وجود دارد و اگر حمایت های لازم صورت گیرد حرف های بیشتری برای گفتن در مسابقات آتی خواهیم داشت.