مراسم معارفه سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری

مراسم تودیع محمود رشیدی و معارفه دکتر رسول هاشم کندی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، امروز یکشنبه چهارم مهرماه مراسم تودیع محمود رشیدی رییس پیشین و معارفه دکتر رسول هاشم کندی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری باحضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان دوچرخه سواری در محل فدراسیون برگزار شد.

در ایتدای این مراسم محمود رشیدی اظهار داشت: در مدت 4ماهه حضورم در فدراسیون دوچرخه سواری به عنوان فرد مورد تایید مجمع انتخاباتی سعی کردم تمام و کمال در خدمت این رشته باشم و باتوجه به شرایطی که متاسفانه بوجود آوردند به رعایت احترام به جامعه دوچرخه سواری و منافع ملی کشورم ترجیح دادم از سمت خود استعفا کنم. از حسن توجه دکتر حمید سجادی و زحمات دکتر مهدی علی نژاد نهایت قدردانی و تشکر را دارم و آرزو می کنم دکتر رسول هاشم کندی به عنوان یکی از فرهیختگان رشته دوچرخه سواری در مسوولیت محوله موفق و موید باشند.

در ادامه این نشست منوچهر روشن پور و علی زنگی آبادی دو رییس اسبق فدراسیون دوچرخه سواری به نمایندگی از جمع حاضر اقدام شجاعانه محمود رشیدی را ستودند و کناره گیری ایشان به خاطر منافع ملی و تعلیق نشدن رشته دوچرخه سواری را اقدامی ستودنی و قابل ستایش عنوان نمودند.

در پایان نیز دکتر رسول هاشم کندی سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه سواری ضمن تشکر از اعتماد دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و قدردانی از زحمات بی شائبه محمود رشیدی در زمان تصدی گری ریاست فدراسیون دوچرخه سواری اعلام کرد در ابتدا از حسن اعتماد مقام عالی وزارت و معاونین ایشان در وزارت ورزش و جوانان تشکر می کنم.

برگزاری انتخابات، برنامه ریزی جهت آماده سازی تیم های ملی جهت حضور در بازی های آسیایی و برگزاری رویدادهای داخلی اهمیت برنامه های خود می باشد و از همه اعضای خانواده دوچرخه سواری درخواست کرد تا کمک کنند در فضایی بدور از حاشیه و با یکدلی، دوچرخه سواری را به جایگاه واقعی خود بازگردانند.