رئیس هیات استان سیستان و بلوچستان:

هاشمزهی : طرح استعدادیابی را برگزار می کنیم

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری لیگ سیستان و بلوچستان در سه مرحله ، اعزام به مسابقات لیگ کشوری و برگزاری بحث استعداد یابی از جمله طرح های در دست اجرا سال ۹۹ است که در تقویم هیات سیستان وبلوچستان برنامه ریزی شده است.

نظیر احمد هاشمزهی رئیس هیات استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری گفت : برنامه های مختلفی در راستای برنامه ریزی که صورت گرفته بود در سال ۹۸ اجرا کردیم . برنامه های مختلف در قالب همایش کراس ، مسابقات درون استانی و اعزام ها که همگی خدا را شکر توانستیم آن را به مرحله اجرایی دربیاوریم و برگزار کنیم .

وی در ادامه افزود: برنامه های ما در سال گذشته  شامل برگزاری سه مرحله لیگ استان ، اعزام به لیگ کوهستان کشوری و همچنین اعزام به سه مرحله لیگ بانوان کشور و لیگ ماده کورسی کشور بوده است .

هاشمزهی در ادامه خاطر نشان کرد : همچنین سال ۹۸ برنامه هایی برای استعداد های برتر داشته ایم که بسیار مورد توجه قرار گفت . برگزاری مسابقات استعداد یابی استان به میزبانی زاهدان و انتخاب نفرات برتر استعدادها و اعزام این نفرات به مسابقات استعداد های برتر کشور ، کسب جهار مدال در این مسابقات ، برگزاری مسابقات جایزه بزرگ کوهستان تفتان ، اعزام ۷ نفر به اردوهای تیم ملی که ۶ نفر در بخش استعداد های برتر که شامل ۳ خانم و سه آقا و امین نجفی در رشته کوهستان دانهیل بزرگسال از دیگر اقدامات در سال گذشته بود.

رئیس هیات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه های سال  ۹۹ اظهار داشت: طبق برنامه ریزی که داشتیم سعی داریم در  طول سال انشا الله همه را به مرحله اجرا دربیاوریم . برگزاری مسابقات لیگ استان در سه مرحله ، اعزام به مسابقات لیگ کشوری ، برگزاری طرح استعداد یابی در کل استان ، برگزاری مسابقات استعداد یابی به میزبانی زاهدان (مسابقات کشوری )، اعزام تیم استان در مسابقات استعدادها رده دختران و پسران ،  برگزاری تور دوچرخه سواری تفتان کورسی در ۴ مرحله  و برگزاری مسابقات جایزه بزرگ ماراتن تفتان می باشد  که منتظریم انشاله با برنامه ریزی و شرایط موجود به خاطر شیوع ویروس کرونا آن را به مرحله اجرا دربیاوریم.