دانشگاه آزاد تبریز قهرمان لیگ برتر جاده ایران شد

پرونده مسابقات دوچرخه سواری لیگ برتر جاده آقایان رده سنی بزرگسالان با قهرمانی دانشگاه آزاد تبریز بسته شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، سومین و آخرین مرحله لیگ برتر جاده آقایان در سال 1400 از صبح دیروز به میزبانی استان آذربایجان شرقی آغاز شد و 39 رکابزن در قالب 13 تیم لیگ برتری رقابت خود را در دو بخش استقامت جاده و تایم تریل انفرادی برگزار کردند. دانشگاه آزاد اسلامی(شهید عدالت اکبری) - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- مس کرمان- نیروی هوایی عقاب- هورسان رامسر- ایران زمین- هیات دوچرخه سواری استان زنجان- آرویج شرق امیدنیا نکا – هیات دوچرخه سواری استان مرکزی - هیات دوچرخه سواری شهرستان نهاوند- هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی-گوهرگستر سیرجان-DFT  مشکین شهر سیزده تیم حاضر در مرحله پایانی لیگ برتر بودند. 

روز گذشته مسابقه استقامت جاده به مسافت 88کیلومتر برگزار شد که در نهایت سعید صفرزاده رکابزن با سابقه تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت زمان 2:40:22ساعت زودتر از سایرین به خط پایان رسید. بهنام آرین از تیم هورسان رامسر نیز با ثبت زمان 2:43:42ساعت دوم شد و حسن سیف الهی فرد از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت زمان 2:43:42ساعت نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

براین اساس امروز؛ سعید صفرزاده رکابزن دانشگاه آزاد با ثبت زمان ۴۴ دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه ، بهنام آرین از تیم هورسان رامسر با ثبت زمان ۴۴ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه و خلیل خورشید رکابزن تیم دانشگاه آزاد با ثبت زمان ۴۵ دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۹۵ صدم ثانیه توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

با اتمام مرحله تایک تریل انفرادی و مشخص شدن تکلیف قهرمانان، تیم دانشگاه آزاد تبریز با امتیاز ۹۷۵ امتیاز، سپاهان اصفهان با امتیاز ۹۴۳ امتیاز و هورسان رامسر با ۷۹۱ امتیاز در رده‌های اول تا سوم تیم‌های قهرمان قرار گرفتند.