برنامه‌های میکامال به مناسبت روز کیش

طی یک نشست خبری با حضور رعنا زوره، مدیر روابط عمومی میکامال، محمود وفایی، رییس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری و ساتیار امامی، دبیر جشنواره سالانه عکس میکا و اصحاب جراید برنامه‌های میکامال به مناسبت روز کیش اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، 

رعنا زوره در این نشست، با تاکید بر اینکه محیط زیست کیش همواره یکی از اولویت‌های میکامال بوده هست گفت: با همین نگاه در تدوین برنامه‌های روز کیش نیز اولویت اصلی را رویکردهای محیط زیستی قرار دادیم.
وی با بیان اینکه میکامال برنامه‌های خود را برای دو روز ۱۹ و ۲۰ آبان تدارک دیده است، گفت: برنامه‌های روز نوزدهم با مسابقه دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ کیش راس ساعت ۱۵ از مقابل میکامال آغاز و ساعت ۱۷ در همین محل به پایان می‌رسد.
وی افزود: پس از اهدای جوایز مسابقه دوچرخه‌سواری و جشنواره عکس، در همین محل آیین رونمایی تمبر یادبود روز کیش را خواهیم داشت.
وی گفت: سپس در همین محل اختتامیه جشنواره سالانه عکس میکا را خواهیم داشت که در آن علاوه بر نمایشگاهی از آثار برگزیده، جوایز برگزیدگان نیز اهدا خواهد شد.
به گفته مدیر روابط عمومی میکامال، از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه نیز کنسرت گروه ارکستر سازهای بادی تهران به رهبری سینا ذکایی در محل میکامال برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی میکامال همچنین تصریح کرد: در روز بیستم آبان، جشنواره کودکانه دلفی بازی از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محل ایستگاه اول تله‌کابین میکامال برگزار خواهد شد. همچنین کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران نیز در شب دوم اجرای خود راس ساعت ۱۸ در محل ورودی A میکامال بر روی صحنه خواهد رفت.
در این نشست خبری محمود وفایی، رییس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری نیز ضمن تشریح جزییات مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری میکامال کیش، از ثبت این رویداد در تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری خبر داد.
ساتیار امامی، دبیر جشنواره عکس میکا نیز در این نشست گزارشی از آثار ارسال شده به جشنواره و فرایند داوری آثار ارائه داد.