چهارمین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو؛

خسروی وفا: حمایت ویژه کمیته ملی پارالمپیک از ملی پوشان شانس طلا بازی های هانگژو ۲۰۲۲

چهارمین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو 2022 در محل کمیته ملی پارالمپیک  به ریاست محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی پارالمپیک و با حضور، اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، لیموچی نایب ریس بانوان کمیته، تابع دبیر اجرایی کمیته، مدیران بین الملل، فنی، مالی و روابط عمومی کمیته و نمایندگان فدراسیون های شرکت کننده در بازیها برگزار شد.

در این نشست، مدیر واحد فنی کمیته ملی پارالمپیک گزارشی از نشست های فنی که با فدراسیون های دارای نماینده در بازی های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ برگزار شده ارائه کرد و بر اساس این نشست ها و نیز بر اساس پیش بینی شانس مدال برنامه کلی حمایت های کمیته از رشته های اعزامی اعلام و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آخرین اطلاعات دریافتی از این بازی ها توسط واحد بین الملل نیز ارائه شد. فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون دوچرخه سواری نیز در این نشست حضور داشت.

خسروی وفا، رئیس کیمته ملی پارالمپیک گفت: از فدراسیون ها درخواست می شود که پیشنهادات خود در خصوص تعداد روزهای در نظر گرفته شده برای اردوهای آمادگی بازی های هانگژو ۲۰۲۲ را به کمیته ارائه نمایند.

وی همچنین افزود: از فدارسیون های ذیربط می خواهیم که برای ورزشکاران شانس طلای خود در بازی های پاراآسیایی هانگژو برنامه ویژه ای ارائه دهند و کمیته بر اساس برنامه های دریافتی، از این ورزشکاران حمایت خواهد نمود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در اردوهای پیش رو امکان دعوت از مربیان متعددی وجود دارد، ذکر این نکته ضروری است که صرف دعوت در اردوهای آمادگی الزامی برای اعزام به بازی های هانگژو ایجاد نمی کند.

خسروی وفا در پایان گفت: از سایر فدراسیون هایی که رشته های جانبازان و معلولین را تحت پوشش گرفته اند درخواست می کنیم که امکانات مورد نیاز ورزشکاران دارای معلولیت را فراهم آوردند و در برگزاری اردوها به مناسب بودن زیرساخت ها برای حضور ورزشکاران دارای معلولیت توجه ویژه نمایند.

 

جلسه  6
جلسه  5
جلسه  4
جلسه  3
جلسه  2