رحیم‌آبادی: به سطح آمادگی بسیار خوبی رسیدیم

رکابزن تیم ملی جوانان سرعت ایران گفت: تمرینات و برگزاری اردوهای تدارکاتی به‌گونه‌ای بوده است که همه رکابزنان به‌لحاظ قدرتی، به سطح آمادگی بسیار خوبی رسیدند.

محمدامین رحیم‌آبادی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی سرعت ایران، اظهار داشت: شرایط آب‌وهوایی کرمان یاری‌مان کرد تا بتوانیم تمرینات پرفشار و خوبی برگزار کنیم و همه اعضای تیم ملی نیز به حد بسیار خوبی از قدرت رسیدند.

وی ادامه داد: برنامه کادرفنی تیم ملی در اردوهای برگزارشده، بیشتر کار بر روی تمرینات قدرتی بود. در این مدت هم در جاده تمرینات خوبی برگزار کردیم و به نظرم شرایط به‌گونه‌ای است که همه رکابزنان به یک سطح آمادگی بسیار خوبی رسیدند.

رکابزن رده سنی جوانان تیم ملی سرعت ایران، مطرح کرد: براساس تصمیم کادرفنی، ما بعد از عید تمرینات تخصصی سرعت و تاکتیکی را انجام می‌دهیم. مطمئنا با برگزاری و انجام این تمرینات همه بچه‌ها می‌توانند به مرز آمادگی خوب و عالی برسند و بتوانیم در مسابقات آسیایی هندوستان که در خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود، نتایج خوبی کسب کنیم.

رحیم‌آبادی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: در بحث جوانان تیم ملی سرعت شرایط به‌گونه‌ای است که در مسابقات آسیایی هندوستان همه از ما انتظار مدال دارند. خود ما نیز تمرینات عالی داشتیم و باتوجه به رکوردهایی که می‌زنیم، امید داریم در مسابقات پیش‌رو با کسب مدال‌های خوش‌رنگ دل همه عزیزان و دوست‌داران رشته دوچرخه‌سواری را شاد کنیم.