واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به عدم اعزام دوچرخه سوار کوهستان به کاپ جهانی

در پی برخی حاشیه سازی ها و اخبار ضد و نقیضی که درخصوص عدم اعزام حسین زنجانیان به مسابقات کاپ جهانی ایتالیا، فدراسیون دوچرخه سواری جهت تنویر افکار عمومی در این خصوص توضیحاتی را ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، با توجه به درخواست حسین زنجانیان ملی پوش دانهیل کشورمان جهت حضور در کاپ جهانی ایتالیا به همراه همسر خود، فدراسیون از ایشان درخواست کرد تا از هیات استان یا باشگاه مربوطه جهت اقدامات لازم معرفینامه ارائه نماید که این اتفاق افتاد. فدراسیون دوچرخه سواری نیز حسب سابقه فنی و اخلاقی این ورزشکار جهت دریافت شورای برون مرزی نیز برای شخص او اقدام کرد که این امر نیز میسر شد.کمیته تیم های ملی با در نظرگرفتن شرایط فعلی این ورزشکار که بیش از دو سال از حضور در رویدادهای بین المللی فاصله داشته است به این نتیجه رسید که حضور ایشان نتیجه ای مطلوب در بر نخواهد داشت، کمیته تیم های ملی فدراسیون پس از بررسی های نهایی تصمیم گرفت زنجانیان را به این مسابقات اعزام نکند و این موضوع به صورت تلفنی به زنجانیان انتقال داده شد. متاسفانه طی دو سه روز اخیر و از سوی نزدیکان زنجانیان حاشیه سازی هایی توام با توهین و ناسزا به سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری صورت گرفت که کمیته انضباطی فدراسیون جهت اثبات ادعاهای این ورزشکار تشکیل و تصمیم گیری خواهد کرد. 
در پایان لازم به ذکر است فدراسیون دوچرخه سواری بدون توجه به فضا سازی های مسموم برخی حاشیه سازان در شبکه های اجتماعی رسالت خود را همچنان حفظ کرده و اجازه نمی دهد استعداد و توانایی های فنی ورزشکاران بازیچه دست این جریان سازی ها شود.