برگزاری مراسم سده المپیک با حضور مشاهیر ورزش ایران

مراسم سده المپیک با حضور مدال آوران ایران در تاریخ بازی‌های المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، جشن سده المپیک با حضور تعداد پرشماری از قهرمانان المپیک ورزش ایران، پیشکسوتان و خانواده‌های آنها در سالن اجلاس سران برگزار شد و در این مراسم ضمن اعطای نشان افتخار به چهره‌های شاخص ورزش ایران، برای نخستین بار از صدای غلامرضا تختی رونمایی شد. در این مراسم رییس فدراسیون، مدیر تیم های ملی و تعدادی از نام آوران المپیکی رشته دوچرخه سواری حضور داشتند.

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک در ابتدای این مراسم بیان کرد: من یک خبر خوش دارم که سخنران ندارید. مجلس برای خودتان است. همه ورزشی هستند ما غیر ورزشی‌ها را دعوت نکردیم. از همه بزرگتر ها رخصت می‌گیرم. ضیافت سده المپیک با همت هیات اجرایی انجام شد تا همه ورزشکاران نسل جدید و قدیم دور هم جمع شوند. امروز صدای تختی که ۳۰ ثانیه است را رونمایی می‌کنیم. 

او ادامه داد: شش ماه برای این مراسم کار شده و مراسم طولانی است و تحمل کنید. قطعه المپیک توسط استاد انتظامی ساخته شده است. این دور هم جمع شدن را مدیون شهدا و مقام معظم رهبری هستیم چون آرامش داریم. همیشه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم. ما از مربیان همسران و فرزندان ورزشکاران هم باید تشکر کنیم که کمتر به چشم آمدند.