فردایی بهتر با نسل جوان

 اگرچه دوچرخه سواری ایران در چند سالی که سپری شد با فراز و نشیب هایی روبرو بود اما با نگاه به آمار و جایگاه تیم‌ ملی کشورمان در سطح جهانی و آسیایی پر واضح است که دوچرخه سواری می تواند همچنان روزهای طلایی خود را دوباره بدست آورد به شرط اینکه رقابتهای بین المللی برگزار شود.

بی‌شک این جایگاه و عملکرد دوچرخه سواران در ادوار گذشته و نتایجی که به دست آمده قابل تحسین است اما نکته مهمی که در این بین نباید از آن غافل ماند بحث جوانگرایی و پشتوانه سازی برای تیم‌ ملی است که به اذعان برخی از پیشکسوتان این روش باید به وجود بیاید چرا که معتقدند دیر یا زود ستاره‌های این رشته باید از تیم‌ ملی خداحافظی کنند و رکاب زنان جوان در این فرصتی که وجود دارد جایگزین آنها در تیم ملی شوند

کرونا هر چند بسیاری از مسابقات داخلی و خارجی را کنسل کرد اما فدراسیون دوچرخه سواری با برگزاری منظم اردوها سعی در آماده سازی ملی پوشان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا را دارد، اردوهایی که با دعوت از جوان ها و پشتوانه سازی در این راه نوید یک آینده خوب و ایده آل را برای تیم ملی می دهد. کادر فنی تیم ملی با دعوت از جوانان آینده دار به نوعی ساختار شکنی کرده و ما امروز جوانان بیشتری را در اردوی تیم ملی می بینیم. موضوعی که در هیچ یک از ادوار کرده شاهد آن نبودیم .

پس به امید فردایی بهتر با نسل جوان .

عکس : تیم ملی سرعت – 10 اسفند 99 – کمپ تیم ملی